1 april, april april

Jag har faktiskt inte blivit lurade idag, inte vad jag vet iallafall. Det man inte vet mår man inte dåligt av. Har haft rättskunskapsprov idag då, gick väl rätt bra tror jag. Vi får väl se när det är rättat.

Jag borde läsa lite naturkunskap nu, men jag hinner förhoppningsvis med det senare eftersom att jag inte är så taggad på att göra det nu.

Faktiskt väldigt bra dag idag, jag trivdes verkligen med mitt sällskap (som vanligt), vi är ganska lika vi tre :) lika knäppa allihopa ;)

Dagens bästa: mina töser :)
Dagens sämsta: slutade tjugo minuter efter att tåget gick så fick vänta i två timmar på nästa..
Dagens roligaste: mina töser här oxå ;)
Dagens godaste: my ice-cream :)

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

vilken tur att du trivs med sällskapet för det gör jag med :) provet gick nog så bra så! <3

2009-04-02 @ 10:31:00





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0