Depp..

Idag känns allt tungt, det känns som att jag ska kvävas.. Vi fick ett brev från kyrkan idag där det stog att mamma nu ligger i minneslunden, när jag öppnade brevet kände jag att jag fick svårt att andas. Allt blev verkligt för stunden.
Livet bara flyter på annars, det känns som att man lever i en bubbla där man inte riktigt förstår vad som har hänt eller det som kommer att hända. Jag förbjuder nästan mig själv att tänka för mycket på det, för jag vet att jag inte klarar att ta itu med det nu. Men jag måste ju göra det någon gång, och när jag bara låter det vara så sliter det hela tiden upp nya sår. Usch, jag tycker verkligen inte om det här..

Kommentarer
Postat av: Lina

Du klarar de vännen <3

2009-08-25 @ 19:16:04
URL: http://carolinagronberg.blogg.se/
Postat av: jenniferhamberg

du vet att jag finns här och har/går igenom i princip samma sak.. Och gumman, du klarar de! Love you!<3

2009-08-25 @ 21:11:56
Postat av: Emelie

Jag finns här gumman, och jag kan inte säga att jag vet exakt vad du går igenom, men lite iallafall, har också förlorat en nära, verkligen inte lätt! Men jag finns här, jämt! Fast vi inte pratar lika mycket så betyder du fortfarande väldigt mycket.

Jag saknar dig

2009-08-26 @ 18:52:30
URL: http://emting.zoomin.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0