19 februari, nybörjande

Halloj!

Nu har jag startat en ny blogg, så välkommen! Jag kände att jag vill veta vilka som läser, så kommentera nu gott folk.

Nu har jag fått lov, vet ni hur skönt det känns? Helt underbart kan jag tala om för er! Så nu kanske jag kan ta och slappna av lite grann, orkar inte stressa hela tiden.

På lovet ska jag vara med Jennifer iaf, vi ska ta en sväng till Valbo och handla eller något sånt. Det blir skoj! Kommer sakna henne jättemycket om jag inte får träffa henne, så det lär vi fixa.

Jaja, var beredd på att alla mina inlägg kommer att vara så här tråkiga.

Är det någon som är duktig på att fixa design? Jag kan inte..

See ya!
/ S


Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

det ska bli skönt att få slappna av :) men lov verkar inte betyda fri från skolan.. det är så jobbigt att man ska behöva ha med sig 3 böcker hem när man ska ha lov :O då skulle jag heldre gå i skolan imorgon och inte ha något alls under lovet! puss på dig <3

2009-02-19 @ 21:05:49
Postat av: jenniferhamberg

haha gumman du slipper mig aldrig och jag kommer sakna dig jätte mycket! ILY<3

2009-02-19 @ 22:51:30
URL: http://jenniferhamberg.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0