20 februari, ledig

Hello!

Jomenvisst, Malin har så rätt så. Bara för att man har lov så slipper man inte plugga, uscha. Jag sitter här nu och försöker småtrixa lite med företagsekonomi, fast egentligen börjar ju inte lovet förns imorgon. Vi har kanske tur ändå vi Thorenare. Dock lär jag iallafall plugga annat på lovet, har hört att det ska bli typ tre prov när vi kommer tillbaka. Oh shit! Matte, spanska och naturkunskap, kill me now! Nejdå, så illa är det inte riktigt än. Det är bara att kämpa på.

Idag har jag väl inget speciellt inplanerat, dock dyker det väl upp lite reklam vid min dörr om ca en timme. Kul! Inte ett dugg, men man tjänar ju en liten kosing iallafall. Och det behövs nu när jag har fått upp ögonen för en underbar telefon, du ska bli min!

Well well, plugget kallar.

See ya!
/ S

Kommentarer
Postat av: jenniferhamberg

hahaha, vi fick 200 kilo nånting reklam eller va fan de stod:O höll på dö när vi skulle stapla upp de inne:O ILY<3

2009-02-20 @ 12:42:12
URL: http://jenniferhamberg.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0