20 februari, soffpotatis

Tjena!

Man blir lätt en soffpotatis när man får vara hemma, inte bra det. Har inte gjort något vettigt idag, bara fixat med företagsekonomin. Det känns som att fortsättningen av dagen kommer se ungefär likadan ut, dock är jag klar med företagsekonomin.

Reklam har anlänt, blää, det är mycket den här gången. Jag vill inte, men en liten kosing i fickan får man minsann.
Jag kom förresten på att jag måste vika reklamen idag, jag ska bort imorgon så då kommer jag nog inte hinna. Så det blir en rooolig dag idag, or maybe not.

Jag är inte så clever jag inte.. Jag bytte blogg för att jag ville veta vilka som läste vad jag skrev, men nu är det ju så att jag skrev på bilddagboken vad jag hade för adress till den här. Och hör och häpna, folk har läst utan att kommentera! Aja baja!

Har förresten kommit på att jag ska försöka göra mina inlägg intressantare, typ andra rubriker, annat innehåll och ska försöka lägga in lite bilder. Men hoppas inte för mycket nu, jag har extremt dåligt minne. Ni får helt enkelt ta och påminna mig.

See ya!
/ S

Kommentarer
Postat av: jenniferhamberg

såg din mor och jocke framme idag:D<3

2009-02-20 @ 17:20:11
URL: http://jenniferhamberg.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0