20 februari, tv-tittande

Tjolahopp!

Hur är det gott folk?

Jag kommer vara extremt besviken och typ hata mig själv imorgon för reklamen ser ut likadan som när det kom. Hmm, duktigt av mig där. Jaja, jag fixar det imorgon, jag blir nog inte borta så länge. Dock är det så jobbigt att försöka göra något när man kommer hem efter att ha varit i stan, man är helt slut. Men är man dum så är man.

Förresten, förstod ni varför min blogg har den adress den har? peacerichsson.blogg.se alltså.

Jaja, nu ska jag titta lite på tv. Let's Dance ikväll, det är skoj. Heja Morgan!

See ya!
/ S

Kommentarer
Postat av: jenniferhamberg

skala bananklickklickskala bananklickklickskala bananklickklick

2009-02-20 @ 19:44:54
URL: http://jenniferhamberg.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0