22 februari, söndag

Tjena mittbena!

Idag är det söndag och det betyder ju såklart reklam för min del. Blää, inte kul alls. Jag hatar verkligen snö, det gör allting så mycket svårare. Men men, det är sånt man får ta när man bor i det här landet.

Efter reklamen så har jag typ inte gjort någonting alls, tittat på två avsnitt av Desperate Housewives som jag fick i födelsedagspresent. Jag tycker det är så grymt bra, helt sjukt.

När jag försöker tänka postivt så är det alltid någonting som händer, precis som för att säga att jag inte förtjänar att vara riktigt glad. Det kanske inte är meningen att jag ska vara det. I don't know.

Jaja, nu måste jag väl sätta mig och räkna reklamen också, är det verkligen nödvändigt? Dom ska väl bara återvinna den iaf, eller?

See ya!
/ S


Kommentarer
Postat av: jenniferhamberg

våran reklam räckte inte så vi har fått ett lass till nu :O<3

2009-02-22 @ 17:12:03
URL: http://jenniferhamberg.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0