16 mars, take me away

Jag har aldrig varit mer taggad på att åka till USA, så nu tycker jag att ni kan ta mig dit. Los Angeles vettni, låter helt underbart! Men det får väl vänta några år, 2012 drar jag och Helen. Det kommer bli asbra!

Jag borde kanske plugga nu, men ni vet, jag orkar inte. Det är väl som vanligt det. Fast jag har egentligen inte så mycket att plugga på, ska läsa lite företagsekonomi och skriva frågor på det. Annars tror jag inte att det är något? :S

Har hunnit titta lite på That 70th's show sen jag kom hem, helt underbart! Finns det någon roligare serie?



See ya!
/ S


Dagens bästa: helen och hennes försök med att försöka få bluetoothen att fungera. :)
Dagens sämsta: skola
Dagens roligaste: that 70th's show
Dagens godaste: kiwi

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0