20 mars, ambitiös


Haha, jag bjuder på den ;)

Idag var jag och Helen till skolan även fast vi inte hade behövt det, väldigt ambitiöst av oss. Yes sir! Efter att vi hade gjort det vi skulle så gick vi upp på stan för att köpa en bok till mig, men smart som vi är så kommer vi inte på att affärerna inte öppnar förns tio förns vi är framme vid åhlens nästan. Inte alltför kul eftersom att vi hade stressat upp dit för att jag skulle hinna med tåget hem. Men det är sånt man får ta.

Det har varit en jobbig dag idag, ont i huvudet och illamående + värk typ överallt. Men jag överlever, man ska väl inte klaga för såna små problem..

Well well, ska fortsätta kika på Lets Dance.

See ya!
/ S


Dagens bästa: Jocke köpte boken jag skulle ha :P
Dagens sämsta: Stressandet..
Dagens roligaste: Helen, of course :)
Dagens godaste: Wienernougatglass :D

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0