23 mars, grupparbete

Rolig början på dagen idag, tåget var försenat med 40 minuter. X-trafik kan ju ta sig i röven. Kom till Gävle en timme senare än vad vi skulle, inte ett dugg kul.

Idag har vi börjat med ett skolarbete i skolan, ganska kul faktiskt. Vi ska göra en tidning typ, jag hamnade i en väldigt bra grupp med bästa chefredaktören ;)
Så jag och Jenny skrev ett reportage och sedan skrev jag en krönika själv. Jag blev inte ett dugg nöjd, men vi hade en deadline på fyra så det var bara att skriva så gott det gick under stress. Låter så coolt när man har deadline, kanske ska jobba på en tidning? :P

Dagens bästa: Lugn skoldag.
Dagens sämsta: Bajståget som vägrade komma i tid.
Dagens roligaste: Helen och Malin :D
Dagens godaste: Kakor, mohaha.

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

nu minns jag inte vilken du hade som chef :O du får berättade det någon dag. haha. puss <3

2009-03-23 @ 18:02:39





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0