30 mars, företagsekonomi

Varför ska man plugga företagsekonomi? Okej, jag kan förstå att man kanske behöver det om man ska hålla på med redovisningen och så, men varför ska jag plugga företagsekonomi? Visserligen, om jag hade varit smart, kanske jag inte skulle ha valt den linje jag går om jag ville slippa det, men vem har sagt att jag är clever?

Jag orkar verkligen inte ta upp den där feta boken och läsa de där sidorna utan att förstå någonting, kan någon rädda mig? Happy thougts, happy toughts. Okej, nu är jag lugn. Dags att sätta igång med pluggandet då.

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

det är jobbigt att ta fram boken och väl plugga men när man väl är igång så brukar det kunna gå bra.. jo visst har du valt linjen själv, det har du ju rätt i. men det kommer vara så himla skönt när den här veckan är över :) <3

2009-03-30 @ 20:10:50





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0