31 mars, rättskunskap

Herregud, när ska man slippa plugga för en enda dag? Jag vill bara ta det lugnt och titta på en film eller något, jag orkar verkligen inte plugga. Men jag måste väl ta tag i mig själv och försöka göra någonting vettigt. Just nu gör jag absolut ingenting nödvändigt, sitter i min säng med datorn och lyssnar på musik. Hur nödvändigt är det när man har prov imorgon? Duktigt Sissel.

Jag kan då säga att jag längtar till lovet utan att ljuga, det ska bli väldigt skönt. Även fast jag inte har något inplanerat så kommer det att vara helt underbart, jag behöver verkligen vila upp mig. Skolan kan ta sig någonstans.

Jag glömde bort att köra dagens igår, men det blir en idag iaf.

Dagens bästa: fick sluta tidigare än väntat, sissel is happy! :)
Dagens sämsta: måste plugga..
Dagens roligaste: att jag klår jennifer och helen alldeles ensam ;)
Dagens godaste: hmm, maten i skolan, faktiskt
(eller eventuellt kakan nyss, som vi inte ska prata om :P )

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

jag vill också ha lov. men nu är det bara att andas ut vännen, vi har bara debattan kvar och det tror inte jag kommer vara så svårt. sen har du matte muntliga men det kan man inte plugga till enligt mig som gjort den. en riktig dag kvar, håll ut :D <3

2009-04-01 @ 18:20:02
Postat av: jenniferhamberg

klår du oss?:O

2009-04-19 @ 17:12:10
URL: http://jenniferhamberg.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0