8 mars, söndag

Idag skulle jag ju ha delat ut reklam, men icke sa nicke, så blev det inte. Så nu sitter jag här och försöker hitta på något vettigt att göra, men jag kan inte komma på någonting. Dålig fantasi, kan jag lova.

Jag lyssnade igenom låtarna från melodifestivalen nu på morgonen, herregud! Alltså, vi har typ skickat vidare de sämsta låtarna från varje vecka till globen. Jag förstår inte varför "snälla, snälla" skulle dit, helt seriöst, tycker någon att den är bra? :O

Jag får försöka få ut mina aggressioner på något vis, men hur? Kanske ska ta och gå en promenad, hmm, orkar jag? We'll see.

Jag vill till USA nu! Kan inte någon fixa en resa åt mig dit och köpa ett hus där åt mig? I LA helst, fixar någon det? Haha.


Det kanske?

See ya!
/ S


Jag tror jag skriver "dagens ..." senare, det har inte hunnit hänt så mycket idag..

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

jag blir helt galen jag också. snälla, snälla, hur kunde hon gå vidare? :O trodde inte hon hade en chans mot higher (jag tyckte den var bra) men jo då. kan lova att jag skrek då! bara att lyssna på låten så får man nå fel.

2009-03-08 @ 14:32:43





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0