Plugg?

Jag är faktiskt på plugghumör nu. Synd att jag inte har något att plugga på, detta humör infinner sig inte speciellt ofta. Har i alla fall fixat företagsekonomin till imorgon och funderar på om jag ska börja lite på engelskan, men vi får se. Känns som att jag inte riktigt har förstått uppgiften så jag får fråga imorgon hur det ska vara :P



Några dagar över ett halvår har gått, jag förstår ändå inte. Kommer jag någonsin att förstå? Ibland hoppas jag att jag gör det, ibland hoppas jag att jag aldrig kommer göra det.. Jag saknar och älskar dig så mycket.

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

oj vad du är duktig :) engelskauppgiften är den som vi sammarbetar med historian (?) vi har inte engelska imorgon, vi har spanska. om du menar den uppgiften istället. jag är inte alls på plugghumör, jag känner mig sliten på nå vis. men det kommer nog med tiden för min del. då jag vet att jag måste! det finns inte så mycket att plugga på nu så. <3

2009-11-17 @ 20:39:07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0