Hurtbulle

Varning för tråkigt inlägg!

Inatt har jag sovit 9 och en halv timme. Somnade ganska snabbt, sovit rätt bra (dock har jag världens värk i nacken nu, så vad har jag gjort?), vaknade ganska utvilad.
Och nu undrar kanske en del varför jag håller koll på sånt, jo det ska jag berätta, för vi håller på med ett arbete på idrotten när vi ska kolla upp hur vi sover under två veckor + att vi ska svara på frågor om hur vi lever och så. En fråga var typ om man hade någon sovpartner, varför ska läraren vet det liksom? Haha.

Idagen ska jag vara så hurtig att jag ska gå ut och springa 2km, och för de som känner mig vet att det är typ ett underverk. Jag var faktiskt ute och sprang igår också, men då fick det bara bli 1km.

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

what, den om man har sovpartner. den har inte jag svarat på? har jag missat den då :o haah.

2009-09-04 @ 13:11:50





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0