+ med att vara sjuk

När man är sjuk kan man:
titta på tv
ta det lugnt
duscha hur länge man vill
plugga (fast det gör man inte egentligen)
göra slut på allt papper som finns i huset
dricka mycket varma drycker
överanvända febertermometern (bara för att man inte har något annat att göra)
ha roligt för att man pratar konstigt när man är förkyld
sitta och skriva såna här listor
och ha VÄLDIGT tråkigt!

Jag försöker komma på postiva saker med att vara sjuk men det finns nog inga riktigt bra. Jag har så extremt tråkigt och längtar nästan till skolan, så imorgon åker jag dit, det spelar ingen roll hur jag mår. Watch out!

Kommentarer
Postat av: Helen

sv: självklart att vi saknade dig, vi kan ju inte ät utan dig :O

Han var ju inte så farlig idag, not :P Men men har i alla fall lärt mig att 1000-300=700, stora nyheter :P

2009-09-22 @ 17:09:46
URL: http://helenskogh.blogg.se/
Postat av: Helen

det blir roligt att komma till skolan imorgon, vi har ju fyra timmar med Stefan ;)

2009-09-22 @ 17:14:36
URL: http://helenskogh.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0