TBS

Jag älskar Thoren Business School, haha.
Problem med schemat, vilket resulterade i en ledig dag för mig. Engelskaläraren var bokad på tre lektioner samtidigt, vet inte hur de hade tänkt att det skulle funka, så vår lektion blev inställd. Och på eftermiddan har vissa individuella val, men inte jag :)
Och på fredagar går ju vi typ aldrig i skolan, det är bara självstudier då. Så nu har jag helg, och vill ni veta en sak?, det är så jävla skönt!
Tänk vad mycket man kan tycka om skolan ibland, haha :)

Btw, TBS låter som en sjukdom, haha.

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

vi har alla tbs sjukdom, tbs sjukdom, tbs sjukdom :D första lektion med affärsjuriduk var faktiskt soft. dock hinner vi inte med 2 tåget för att vi ska prata med läraren men ahja. så vi har också helg fastän vi sitter i skolan och gör ingenting ;D <3

2009-09-03 @ 14:04:58





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0