Äventyr

Idag har jag, Helen och Malin övat på våran dans som ska göras i idrotten. Vi begav oss hem till Malins pojkvän, varken jag eller Helen har varit där förut. Iallafall så fick vi lite problem när vi skulle ta oss därifrån, när vi kom ut genom porten börjar Helen gå åt höger.

Sissel - Vi kom väl från vänster? Ska vi inte gå dit?
Helen - Nej, vi kom från höger.
Sissel - Jaha, är du säker?
Helen - Nja, jag vet inte..
*jag ringer till Malin*
Sissel - När man kommer ut från porten, åt vilket håll går man då?
Malin - Vänster.
Sissel - Vi ska gå vänster Helen!

Tänk att jag som har noll lokalsinne och noll minne hade rätt, jag förväntar mig ett diplom faktiskt!

Kommentarer
Postat av: MalinBerglund :)

haha, det var kul :D

2010-05-06 @ 15:52:01





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0