Skola m.m.

Jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen, men grejen är att jag inte har någon ork eller inspiration att skriva.

Imorgon börjar skolan på riktigt, har dock bara en riktig lektion. Redovisning & beskattning, oj vad jag längtar..
Men måste åka in tidigare för att försöka hitta på någon idé till ett uf-företag. Någon som har någon idé på vad man kan göra/sälja?
Har försökt tänka lite på vad jag stör mig på och vad jag skulle vilja ha en lösning på, men det är faktiskt jättesvårt när det verkligen gäller att hitta på något.

Klockan nio blir det nog till att titta på Bridget Jones Dagbok, den är faktiskt rolig.




Jag vet att bilden är underbart bra och inte ett dugg suddig..

Kommentarer
Postat av: malin

ingen fara hörru, soft ju. och idé har vi ju med, tack vare dig :)

2010-08-30 @ 14:02:50





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0