1. Om mig

Jag heter Sissel Fredriksson och föddes den 15 februari 1992 (jag höll på att skriva 2002, haha). Jag bor i Lingbo, byn som gud glömde, men drömmer om att flytta till ett varmt land. Jag har 3 syskon, en syster och två bröder.

Jag går tredje och sista året på Thoren Business School i Gävle, a.k.a. Knarkskolan, där jag läser Business Program som motsvarar Samhällsvetenskapliga med inriktning Ekonomi. Väldigt bra skola, men helt fel linje för mig. Hade jag fått valt linje nu hade jag troligtvis gått Barn & Fritid.

Jag har varit med om ganska mycket under mitt liv, kanske för mycket. Men jag har väl lärt mig mycket av det, jag har blivit mycket mer försiktig. Kanske har jag blivit för försiktig och tänker för mycket på vad som kan hända istället för att bara göra saker.

Min mamma gick bort i cancer förra året och jag saknar henne mer och mer för varje dag som går. En bit av mig som jag aldrig kommer få tillbaka försvann den 14 maj 2009.

Jag har varit med om ganska mycket skit och har nu tappat bort mig själv efter vägen. Jag har jättesvårt att hitta tillbaka till den jag var innan allt hände. Kanske borde jag acceptera att jag har förändrats och att jag är en ny person nu, men jag tycker inte om förändringen. Jag vill tillbaka till den jag var. Ibland kommer jag fram, ibland finns det någon som jag litar tillräckligt mycket på just då.

Jag är dålig på att se vad jag faktiskt har i mitt liv och tänker mer på vad jag har förlorat..

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0