Snödrivor och pulkaåkning

Idag har jag och Angelica varit ute och lekt i snön med Laban, faktiskt lite roligt. Dock ville inte han bli blöt och snöig alls. Jag och Angelica sprang och hoppade i snödrivor och ropade på honom medan han stod och tittade på oss med en blick som sa "är ni dum? tror ni verkligen jag vill blöta ner mig?".

Aja, vi gav upp snödrivshoppandet och försökte oss på lite pulkaåkning. Laban kom dock fram till att det var mycket roligare att springa bredvid och skälla på pulkan än att faktiskt åka på den. Så där kom vi nedför backen i ett himla liv med hunden i släptåg. Folk måste undra vad det är för folk som bor på backen..

Men men, det var mysigt.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0