Rädd

Jag orkar inte ha det såhär längre, jag måste göra någonting. Någonting måste förändras, men vad? Vad ska jag göra för att allt ska bli bättre, för att jag ska må bättre? Jag vet inte.
Nånstans efter vägen tappade jag många som har betytt oerhört mycket för mig genom hela mitt liv. Vart tog de vägen? De försvann när jag behövde dem som mest.. Eller de kanske inte försvann, men de lämnade den platsen i mitt liv som jag behövde ha dem på.
Nu finns det några få personer som verkligen lyser upp min vardag. Dessa personer underlättar mitt liv nå fruktansvärt genom att de gör mig glad och hjälper mig att vara positiv. Jag är rädd för att förlora dem precis som jag gjort med andra personer tidigare. Men någonting i mitt huvud säger att det är dags att stöta bort människor när de kommer för nära, tänk om jag gör det omedvetet nu?

Kommentarer
Postat av: malin

försöker du stöta bort mig så tar jag dig tillbaka! jag tänker inte överge en sådan go människa som dig! <3<3<3

2010-11-30 @ 10:53:38





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0