Allt, eller inget?

Ska väl ta och kasta in ett inlägg igen, jag skriver ju inte så himla ofta..
Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om, det blir väl något ointressant inlägg.

Började dagen med att springa lite med bror och Laban, det gick bra faktiskt. Känner mig faktiskt stolt över att jag sprang hela vägen även fast jag nyss har varit sjuk. Tummen upp!

Jag ska nog springa lite imorgon också, sen ska jag och syrran åka iväg och simma lite. Det blir bra, förhoppningsvis.

Måste försöka klämma in lite matteplugg nånstans också, men motivationen finns inte riktigt..

Kommentarer
Postat av: malin

vad du är duktig (Y) jag blir lite avundsjuk men jag är glad att jag blev det den här veckan för jag har tre matcher nästa vecka :o gudars bananer! jag har gjort alla uppgifter jag kunde för vecka 37 :) dock sammanlagt 9 uppgifter från den veckan som jag inte kunde eller orkade koncentrera mig på, men alla G uppgifter är gjorda så då har jag/vi bara 4 g uppgifter tills på måndag kvar :)

2010-09-18 @ 21:08:14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0