Energitjuvar

Jag är så trött på människor som bara tar energi ifrån mig utan att ge något tillbaka. Jag vill bara börja om, göra annorlunda val, träffa andra människor och leva annorlunda.
Att lämna Sverige ett år kanske förändrar allt, kanske får mig att må bra. Det kanske får mig att leva igen. Det kanske gör att jag hittar tillbaka till mig själv.
En paus från alla människor som tar all min energi. All energi som jag egentligen behöver för att hitta och vara mig själv.

Man kan ju iallafall hoppas..

Det finns en person som aldrig tar energi av mig utan alltid ger. En person jag behöver träffa för att orka med resten av mitt liv. En person som jag kan rymma från mig själv när jag är med. En person som ger mig ork. En person som jag alltid blir glad av att träffa. En person som betyder mycket för mig. En person som jag är jätterädd för att förlora. En person som jag tyvärr gång på gång är nära att förlora på grund av att jag inte har energin och orken till att vara mig själv.


Hur många orkade sig igenom hela inlägget?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0