Dag 2: Nio saker om mig själv

1. Jag har väldiga humörsvängningar. Kan på två sekunder gå från superglad till surperarg sen till superledsen.

2. När jag mår dåligt tar jag avstånd från alla jag vet bryr sig om mig. Jag pratar inte om problemen, jag stänger in mig.

3. Många uppfattar mig som blyg, men det är jag egentligen inte.

4. Jag förlåter folk som har behandlat mig dåligt alldeles för lätt/fort.

5. Jag har alldeles för höga krav på mig själv, när det gäller det mesta.

6. Jag har "fobi" mot ganska många saker. T.ex. celler, höjder och att kräkas.

7. Jag vill mycket med mitt liv, men jag vet inte vart jag ska börja.

8. Jag dagdrömmer sjukt mycket.

OCH VIKTIGAST:

9. Jag tänker och analyserar allt ALLDELES för mycket. Vissa kan bli väldigt irriterad på det och tycka att det är jobbigt, och det förstår jag. Så det ska jag försöka göra mindre.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0