Tillbaks på ruta ett

Jag började må bra, lovet har verkligen gjort att jag har börjat vara mig själv igen.
Men nu har skolan börjat och jag känner att jag försvinner mer och mer för varje dag som går. Jag får panik när jag vet hur det kommer att sluta, hur jag kommer att bli, men jag har ingen aning om hur jag ska stoppa det. Jag vet inte hur jag ska ha orken att vara mig själv, allting känns så omöjligt.
Jag blir så sjukt stressad och trött av skolan, det är det som förstör alltihop. Jag trodde att jag skulle kunna gå tillbaka till mig själv, men det kommer inte gå förns skolan är slut. Om det ska gå måste jag komma på hur jag ska hitta orken. Och hur gör jag det?

Kommentarer
Postat av: malin

det är tyvärr inte lätt när det är svårt :/ men jag tror du inte ska tänka för mycket, speciellt inte på skolan. du kommer endast ha två ämnen du behöver plugga till, det är ingenting. du kommer inte behöva anstränga dig speciellt mycket och pressa dig inte mer än vad du orkar med :) nu tar vi vara på det sista året gumman, utomlandsresa, studentvecka, och ja allt vad som innebär med sista terminen! puss på dig <3

2011-01-11 @ 15:59:13





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0