Business 3b

Vilken underbar vecka jag har haft, vilka underbara lärare och vilken underbar klass jag har haft under de här tre åren. BP3b 08-11 kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Alla har sin egna lilla del, alla är unika på sitt sätt.

Jag har varit någon som inte har tagit så stor plats under dessa år, av olika anledningar, men nu på slutet har jag kommit klassen närmare. Det finns många härliga människor som jag hoppas och vet att jag kommer träffa efteråt. Ni är guld värda mina änglar!

Jag har satt upp mig på en lägenhet i Gävle, en tvåa. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får den och att den ser bra ut. Jag vill flytta, jag vill kunna träffa folk. Jag vill kunna hålla kontakten med min underbara klassen.

Business 3b, ni är underbara!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0