What to do?

Här sitter/ligger jag i soffan och nördar. Försöker komma på något vettigt att göra med mitt liv.
Det jobbiga är att jag har massa saker jag vill göra, men jag vet inte hur..
Jättesugen på att börja plugga, men även lika sugen på att åka som au pair. Rädd att jag ångrar mig hur jag än väljer. Ett år utan Leo känns inte som en möjlighet nu, men att inte åka som au pair när jag verkligen vill det kommer antagligen göra så att jag ångrar det senare. Och vad är väl egentligen ett år..? ....

Har iallafall lovat mig själv att åka om jag inte kommer in på utbildningen jag har sökt, och jag måste hålla det!
Vi klarar ett år ifrån varandra, det är jag inte rädd för. Men jag vill inte vara ifrån honom, det är det som är problemet..

Tönt-Sissel


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0