Löptur / stress

Har tagit en löptur för första gången sen jag blev sjuk idag, jobbigt men hur skönt som helst!

Har haft svårt att hitta motivationen. Dessutom följer jag ju ett "schema" för att kunna springa en mil. Till en början funkade det jättebra och motiverade mig, men sen jag blev sjuk i tre veckor så stressar det mig mest. Och värre har det blivit ju längre jag har väntat. Det har lett till att jag inte har orkat och inte tyckt att det var någon idé att jag skulle springa för att jag inte var säker på att jag skulle orka det schemat sa att jag skulle göra. Så varför springa om man inte kommer orka följa schemat?

Men idag struntade jag i det och tog en kort löptur. Man lär ju börja nånstans, eller hur?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0