Sjuk

Har blivit dåligt med bloggande i några dagar nu. Har inte hänt så mycket.

I måndags stod muskelpass på schemat, känns roligare och roligare när man orkar mer.
På tisdagen var det dags för core och så provade vi på step. Det var nog första och sista gången jag gick på step, inte min grej alls. Hängde inte med för fem öre och då blir det ju liksom inte så kul.

Nu har jag dragit på mig en förkylning, så igår blev det ingen träning och blir väl säkert inte något resten av veckan heller. 
Skulle ha varit på zumba och box igår och idag gympa. 

Sen har jag inte sprungit nå alls den här veckan, känns jobbigt. Har spring i benen och jag tycker ju att det är så kul. Men men, det är bara att vänta tills man blir frisk antar jag..

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0