Träning i veckan

I söndags blev det 15min löpning enligt schema. Sjukt skönt, gick bra.

Igår körde jag och Jossan ett muskelpass, hoppas på mindre träningsvärk den här gången! Känner inte av så mycket än iallafall, men det kommer nog. Tråkigt annars, lite träningsvärk vill man ju ha.

Ikväll väntas ett corepass och ett kettlebellspass. Ska bli spännande. Körde ju core förra veckan också, så där vet jag väl pretty much vad som kommer hända.
Men kettlebells är nytt för mig, har aldrig hållit i en kettlebell. Eller, inte så att jag har tränat med den iallafall.

Imorgon väntas zumba och box. Har sjukt dålig koordinationsförmåga, så zumban kommer nog bli ... spännande. Är sjukt taggad på boxen!
Blir nog intervaller om jag hinner också, annars får det bli på torsdag.

Kommer antagligen ha en rejäl träningsvärk dom kommande dagarna, skönt! Då känner man att man har gjort något!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0